Friday, May 6, 2011

Xx.rain.xx.voice.xx.you.xx.&.xx.me.xX

it's raining heavily,
not everyone likes dis sort of weather as
it represents tat there is no game, fun & activities for them,
n yet....
i love this weather.
somehow,
it voices out my thoughts.
those which had been hidden for a long long time ago.
n i think,
i oso forgot wat was the reasons which incites dis kind of thinking.

i love to walk in the rain...
especially when i m moody....
hv you tried to walk in the rain?
you will sense tat,
it's enjoyable when you r sad enuf....

=========================
我和你,
距离比以前遥远,
心很远,
就连相遇的机会也遥远。
就算知道你在哪里,
我连寻找你踪影的勇气也没有了。

倘若,
你真的是我的,
我会毫不犹豫地贴近你,
把我过得每一天,每一小时,每一分,每一秒都告诉你,
然而,
一切都变得不一样了。
我什么都不想告诉你了。
我不想那么地依赖你了。
我不想一直看到你了。

看到你,
连呼吸也忘了,
因为吃醋的感觉一拥而上,
你就是这么的吸引他人,
我想不吃醋也不行。

No comments: