Sunday, June 26, 2011

Xx...148 days??...xX

exam is around the corner.
everything has to be done to score well indeed.
tension huh?
yup, i think.

==========
i was wondering,
y m i studying here,
when the juniors asked bout dis at library.
(especially skl asked it loudly,
huh? then y u come to mbs to study==)
erm,
i gave a lot of annoyed answer
(i assumed those who is reading this
is really understand me...)
sometimes,
i juz want to convince myself.
but,
it came to my mind for a long time ago.
i think,
i can't get the ans as i wished.
lol~><~
though it's appeared,
but,
it is juz a whisper in my heart.
nvr let go to let others to really understand
such circumstance and thought.

==========
if,
i have to speak out,
den,
it takes lot of time,
which i dun really spend it wif frens,
i think.
suddenly,
i missed mi hoon.
i noe tat,
if we were together,
in particular place,
we'll talk lot.
she'll b always who standing bsides me
n fulfill wat i need.
mayb,
i was too used of it during my form 5 year.
tat's y,
i din precious her as much as now.

i do rmb how we talk....
especially,
form 4 tat year,
wat had we done tat year which caused our realtionship to b firm?
i doubt,
i wonder,
but,
answer is always provided in my heart,
silently~XD~

===================

as lesser days left to fight for my future,
i have to really force myself to study.
omg...
ok....
is time to go....

==============
时间,
如白驹过隙,
一眨眼就离去。
不能叹息自己失去了什么,
仅能告诉自己必须坚持下去,
每一分每一秒,
都得告诉自己,
提点自己,
不要再浪费时间。
不可谋财害命,
这句话,
让我想起他对时间的描述,
时间是生命,
时间是金钱。
不仅不能浪费,
而且必须紧握不放。

这几天,
恍然明白一些事情,
太多太多的东西,
让我无法消化,
太多太多的东西,
让我犹豫不决,
太多太多的疑问,
让我举棋不定,
太多太多的事件,
让我怀疑自身能力。

我在干什么?
我也不清楚了。
我是谁?
我不在乎了,
我喜欢的是什么?
我能够拥有吗?
我以后要怎么办?
我能够怎么样?
太多的问题,
必须在短时间内告诉自己。

有时,
真的希望自己身体里面没有荷尔蒙,
这样,
才不会多想。
到底是什么?
让我这么的不安
我常常怀疑。
疑惑,
为什么自己必须努力。

世界太大,
我太渺小,
导致我不愿付出。
讨厌这样的自己。
但是,
我该怎么做?
盲目的付出吗?
不行,
我知道,
但是,
还有他法?

也许有,
但是谁能够给与第一时间的帮助?
除了父母,
还有谁?
最终只有自己继续走下去。

================
原来,
你,
在我心里,
占据的位置,
只是如家人的感情,
一种,
不能没有家人的感觉。
是吗?
我无法确定。

那一天,
你说,
我真的笑了,
我讶然,
我的笑,
有那么难得吗?

你说,
我对你的笑,
是一种独特的笑,
有多特别?
我无法得知。
多希望你会详细的诉说,
但是你没有。

我常常好奇,
为什么,
你总是在我在下某个决定的时候,
才信息我,
考验我的实践能力。
有时,
我怀疑,
你是不是把什么装置在我身体里。

但是,
我清楚明白,
不是。

这,
只不过是时间问题?

拜托,
我们,
到底怎么了?

No comments: