Monday, August 17, 2009

Xx...spm trial...14days...xX

today all of the sn stream classes were ordered
to go to listen the teknik menjawab for physics ><
so, we went to listen it><
erm...
it's quite ok for me...
n also the add maths one...
actually today is quite bad luck lar...
><
but nvr min...
is nt very bad at all...
haha~
when i go to muntaz there...
scolded by her~
actually nt scold lar...
juz said i m a sotong
=.="haiz...
today we hv handed in our karangan as hw><
TMD!rush for 2 isi in 30 min...
super hyper fast~!!
haha~
after tuition,
stay at home lar for sure...
then i go to try to start the chorus part of "tat song"
but then hoh...
i can't compose those bar's melody...
the meoldy suppose to b modulation for a higher semitone key...
><
haiz~
someone~
plz give me some idea to continue the melody~
^^
start fr 8pm,
i start to hv a mini mini exam...
><
start my add maths paper 2...
finished by 10.30pm...
the marks...
omg!
59/100 ONLY!
TMD!
how come tat low...
mayb becuz of those careless mistake...
n also the question i duno how to do..
especially TRIGONOMETRY!
haiz!
gambateh!since still left 13 days.

====================================================================
其实,难得有自己想要发展的目标不是不好
而是你知道自己要走哪条路了,
没有人给与你支持
找到=没有找到
茫茫人海中,
知音真的很难寻找.
不知歌者苦,但伤知音稀
拥有同一个梦想的人更难找.
即使找到了
也许他比你早放弃了梦想...
曾经的我,不会放弃,
如今的我,犹豫不决.
一年前后,世事难料.
什么都是,没有固定的答案
豪,不懂你还记不记得我们当时的梦想
一个去极西的国家,一个去极东的国家
两个朝不同的方向读我们喜爱的音乐?
也许你放弃了,
但是我依然记得
爸爸很坚持,不希望我读
妈妈很随意,说喜欢就读
教练也曾说,乐不由我读
我也想决定,是否要去读
依序而决定,那时没得读
只因太迟了,没时间去读
><
困扰的问题,依然在脑转
音乐与理科,到底甚最好
世事无绝对,所以没答案
就算有答案,还是在烦恼
><
人间实在太短暂,
所以才要更美好。
乐队生活杂滋味,
无人知晓当中乐。
一曲完了又一曲,
当中谁知愁滋味?
乐就如白驹过隙,
有谁能明乐中理?
就算寻到我知己,
但是却在千里外。
><
我从现在要寻找我的人生。
很快的,
我就要毕业了。。。
也许你说不能,
但是我依然会记得,
我曾经拥有这个梦!
总有一天,
我能够达成梦想!

No comments: