Friday, October 30, 2009

Xx...left 19 days...xX

今天,是一个很奇怪的一天.
今天,我们是补英文的最后一天了!
我很不舍得,
别说我假.
在这个英文的补习里,
我们都可以任意的说话~
(算了,全世界都公认我最吵得!)
(其实不止是我咯!还有神童他们!)
===========================
sir, i really appreciate wat u have thought us.
sometimes, i was wondering...
if u din go to my class on tat day...
will i hv the passion to learn english?
(although juz for that moment...)
(after my things had been stolen,
i loss my enthusiasm toward english...
but i found it now~sure i will continue learning)
erm...
thx for wat u've taught us.
it's really a very useful n essential thing for anyone of us.
i will try to continue learning~
>
==============================
这几天,真的很累.
我也想通了.

梦想的玻璃球,碎了就是碎了
不像人的心,可以用时间去化解.
梦想的玻璃球,经过岁月的过去,
永远不再与你相会.他离你很远


我已经学会了放弃.对,我放弃了,
不要说我没有用.不要说我没有去努力过.
现在是别人打破我的玻璃.
我会学习孤独成长
找到"适合"自己的"钱途"
放心,我会让自己再度选择自己讨厌的东西.

放心,我既然有本事选了
我最讨厌的sc stream,
我也有本事放弃我最爱的东西

平时,我也是这样.
不用担心.
习惯严重的精神分裂.

No comments: