Saturday, September 5, 2009

Xx......xX

erm, during chemistry tuition,
david asked me bout my planning of my future.
have no answer for it...
as lot of thigs had happened,
almost gave up all of tat thoughts...
nt almost, is already!
i will forget it,ok?

====================================
我与小昌~
赫赫,开始叫凯昌小昌了,小昌这名字也不差~
谁是小昌?来,我介绍介绍下~


哈哈,他就是曼曼的老公,我的儿子~小昌~
HYYB trombonist~^^assistant conductor~
嘴巴坏了点,可是人还不错啦。
有点冲动,可是却有小聪明~
不懂为甚,觉得,他是我的影子~
为什么这么说??
因为我们走的路,也有很多相似处
太多了,也不用说。
也许这相似点,让我看清事实。
==========================================
看清什么,我也不想说。
因为静静地明白,
也是一种安宁的思绪
也许,黑夜里,影子是看不清的

No comments: